söndag 20 januari 2013

Black fur

Hej! Idag har varit en riktig toppendag, den började med brunch med konfa-kompisarna (jag gjorde min raw food cheescake som finns i förra inlägget, fast den satt typ på kanterna när jag kom fram eftersom jag skumpat fram och tillbaka med plastpåsen så mycket -.-''). Sedan åkte vi och träffade resten av konfa-gänget i kyrkan och satt där någon timme och pratade innan vi rundade av med en fika i Täby Centrum. När jag kom hem meckade jag i köket med raw food gryta, grillad squash och pasta i två timmar, som tur var blev resultatet gott! En toppendag som sagt.

Till något annat, fick så sjukt mycket snygga kläder på julafton, till exempel denna underbara svarta pälsväst från HM som jag inte kan sluta stryka händerna mot när jag har på den. Haha, ser nog lite knäpp ut c:

 En liten sneakpeak, ska ha den i någon outfit snart och då får ni se hela!
Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar